ליווי פנסיוני לעמותות

חלק נכבד מתנאי העסקה של עובד בארגון נוגע לחלק הפנסיוני והביטוחי. עובדים ומנהלים רואים זאת כחלק מחבילת התגמול המשלימה למשכורת החודשית ועם השנים ראינו גם דרישה שהולכת וגוברת מצד עובדים לקבל מטריה מטיבה מטעם הארגון בנושאים אלו כפי שנהוג בשוק העבודה הכללי.

כגוף מקצועי, אשר נדרש פעמים רבות לספק פתרונות במדרגי שכר, חבילות תגמול או חשיבה על הטבות רווחה כוללות אנו רואים בצורה חד משמעית את תפקידו של הארגון כמי שבתפקידו וביכולותיו לספק שורה של הטבות ושירות מיטבי ואיכותי לעובדיו בתחומים הפיננסים והביטוחיים. ובמילים אחרות – מגיע לעובדים בעמותה לקבל מהארגון תנאים ושירות מצוין בתחום הפנסיוני והביטוחי.

בהתבסס על הרצון להעניק לעובדי העמותות ולעומדים בראשן שירות  פיננסי וביטוחי  מהמעלה הראשונה אשר מבוסס על מקצועיות ועל אובייקטיביות נטולת אינטרסים יצרנו שירות בשיתוף עם גוף מקצועי מהשורה הראשונה אשר מסוגל להעמיד לרשותכם מערך שירות מקצועי, פנסיוני ופיננסי.

מערך שרות זה ילווה אתכם החל משלבי הייעוץ הראשוני והתאמת התיק הפנסיוני למכלול הצרכים הפיננסים והביטוחים שלכם וכמובן לשרות ניהול וליווי לתיקי הביטוח והתאמתם לתנאי השוק והרגולציה המשתנים.    


התהליך כולל מספר חלקים:

1. פגישה עם מנהל הכספים/ מנהל משאבי אנוש על מנת להכיר את העמותה וההסדרים הקיימים.

2. קבלת המלצות לתיקון ושיפור באם נדרש כולל בדיקת התכניות הקיימות וסיוע בניהול מו”מ מול גורמי ביטוח שונים כולל חברות ביטוח, קופות גמל וקרנות פנסיה, לגבי גיבוש תעריפים אטרקטיביים וכיסוי ביטוח ייעודיים.

3. במידת הצורך ליווי אישי לעובדים לניתוח צרכיו הפנסיונים והביטוחיים ובהמשך לכך, סיוע במתן מענה לפניות הקופות ו/או דרישותיהן ו/או תביעותיהן בכל עניין בין אם אלו הופנו אל העמותה ובין אם ישירות אל העובד וליווי אישי בעת עזיבת עבודה לרבות מול שלטונות המס.

4.יעוץ תכנון פרישה – להנהלה הבכירה – בדיקת התכניות גם בנושא מיסוי לפרישה תוך הגעה למקסימום הכנסה פטורה ממס ביום הפרישה.

5.הספקת מידע שוטף לעובד ולמעסיק בדבר שינויים וחידושים בתחום החיסכון והמיסוי הפנסיוני לרבות הרצאות על פי דרישת המעסיק. כמובן גם קיום פגישות שוטפות תקופתיות בהתאם לצורך.

 

ובנימה קצת אישית – מנהל/ת יקר/ה התחום חשוב מדי, גם למנהליך וגם לעובדיך, אומנם השכר הוא לא המניע היחידי לעבודה אבל החבילה הכוללת חשובה מאוד, בוא תדאג להם למקסימום האפשרי עם אנשי מקצוע טובים ואמינים.

לפרטים נוספים, לחצו  כאן או שלחו מייל  office@mitam-hr.org