לווי ועדות איתור

תהליכי מיון באמצעות ועדות איתור

מסלול גיוס מיוחד לתפקידי מנכ”ל וניהול מרובה שותפים

מסלול ייחודי, מקיף ושיטתי המסייע לארגונים חברתיים בגיוס תפקידי מנכ”ל ובכירים בעמותות כמו גם תפקידי ניהול המורכבים מריבוי שותפים בהנהלה.

מסלול זה נבנה לאור ניסוננו הרב בתחום גיוס בכירים בעמותות וההבנה כי גיוס זה מצריך שיטת עבודה שונה המשלבת יחס יותר פרטני, ייעוצי והוליסטי לתהליך כולו. 

תפקיד המנכ”ל בארגון חברתי הינו התפקיד הקריטי ביותר לאיוש, מנכ”ל מעולה יכול להצמיח ארגון ולמנף אותו למרחוק ומנכ”ל שאינו מתאים יכול גם לגרום לקריסתו של ארגון. 
האחריות על גיוס מנכל בארגון חברתי מוטלת על חברי הועד המנהל, למעשה, זוהי אחת המשימות הקריטיות והחשובות ביותר שועד מנהל נדרש בהן בתפקידו וזוהי אינה משימה פשוטה בהתחשב שמדובר בועד מנהל מתנדב, שעיקר זמנו ומרצו נתון לנושאים אחרים ולעיתים היכרותו עם העמותה הינה מוגבלת.

מודל העבודה בתהליכי גיוס מנכל ותהליכים המשלבים שותפים רבים הינו מודל ייחודי אשר פותח לאורך השנים ובו צוות מתאם משמשת כזרוע ארגונית פנימית תומכת לאורך כל התהליך וכוללת היבטים ייעוצים תוכניים מלווים לצד ניהול אדמניסטרטיבי הדוק של כל התהליך שמהווה מסגרת לוז מוגדרת מראש.  במסגרת מודל העבודה אנחנו לומדים את הארגון, צרכיו המידיים והעתידיים, התרבות הארגונית ולוחות הזמנים הנדרשים להתאמה מלאה.
מודל העבודה מורכב משותפות מלאה על מנת להבטיח את הצלחת התהליך לצד הקפדה ייתרה על שקיפות ותקינות התהליך. 

לפרטים נוספים אודות תהליך גיוס מנכ”ל לעמותה ו/או ניהול ועדות בכירים ניתן לפנות אלינו באמצעות המייל לכאן או למייל office@mitam-hr.org

Refund reason

Refund reason

Refund reason
Withdrawals

If you have not entered your payout information click here!

אם אתה רוצה להיות מעודכן במשרות כל הזמן הצטרף לקבוצת הווטסאפ השקטה שלנו