ייעוץ פנסיוני ופיננסי

זמן של שינויי קריירה ומעבר בין תפקידים הוא זמן מצוין והזדמנות לצאת שניה מהשוטף ולבצע חשיבה פנימית חשובה על כל הנושא הפנסיוני והפיננסי האישי.

 

רובנו לא מתפנים לעסוק בכך בשוטף וביום יום אנחנו פשוט פעמים רבות מניחים את זה בצד בחשיבה שתמיד נמצא זמן לכך. בפועל זה מתמסמס וזאת למרות שאנחנו יודעים שמדובר בעתיד האישי של כל אחד מאיתנו.

 

מהניסיון הרב שיש לנו בעולמות התעסוקה, ראינו שהזמן הטוב ביותר לפתוח ולטפל בנושאים אלו הוא בזמן חיפוש עבודה ו/או טרם תחילת עבודה חדשה. מטבע הדברים בזמנים אלו ישנו קשב פנימי גבוה וסבלנות לתהליכים שאינם נכללים בשוטף הרגיל. ברגע שכבר מתחילים עבודה חדשה, נשאבים לשוטף.

מהניסיון הרב שיש לנו בעולמות התעסוקה ראינו שהזמן הכי טוב לפתוח ולטפל בנושאים אלו הוא בזמן חיפוש העבודה ו/או טרם תחילת עבודה חדשה, בזמן הזה יש קשב פנימי גבוה וסבלנות לתהליכים שאינם נכללים בשוטף הרגיל. 

לכן, אם כבר הגעת לנקודה שאת/ה קוראים את העמוד הזה במסגרת הזמן הזה של חיפוש עבודה וקשב פנימי, סימן שאתם מודעים וערים לנושא.

מאחר ומדובר בנושא קריטי וחשוב, אנחנו לא סתם מציעים כאן שירות אלא עובדים פה עם יועצת מקצועית מוסמכת (שבעיננו היא באמת אלופה) עם הרבה ניסיון והבנה מקיפה בתחום,  שיכולה לייעץ בצורה אוביקטיבית ונטולת אינטרסים.


התהליך המוצע כולל לווי צמוד בשלושה שלבים:

השלב הראשון הינו הפקת תמונת מצב פיננסית עבורך על מכלול המוצרים הפיננסים שיש לך כגון ביטוחי מנהלים, קרנות פנסיה וקופות גמל, איתור “כספים אבודים” לאורך מכלול תקופות עבודת בתקופת מעסיקים שונים. כמו כן, יבדקו “כפלי ביטוח” שנעשו עם השנים. בסיום השלב הזה יועבר לך דוח מידע מקיף שיהיה הבסיס לקבלת החלטות נכונה.

השלב השני יכלול שיח ותכנון נכון של המוצרים בהתאם לדוח המידע שיעלה ובכלל זה כולל ביצוע סימולציית קצבה עתידית, התייחסות למסלול החיסכון, תשואות ודמי ניהול, תכנון נכון של פוליסות חיים, ביטוחי בריאות, התחייסות כמו כן למוצרים “מיותרים” או “כפלי” מוצרים.

השלב השלישי יכלול יישום התכנון בהתאם לתוכנית שנבנתה.

במידה והינך מעוניין/ת בשירות הינך מוזמן/ת ליצור איתנו קשר כאן או למייל office@mitam-hr.org