בניית מודלים לגיוס לתוכניות מיוחדות

בניית מודל גיוס ומיון משתתפים לתכניות

למתאם התמחות ייחודית לעולם החברתי המסוגלת לספק שירות מדויק בבנית מודלים של גיוס ומיון בתוך תוכניות מיוחדות, אוכלוסיות מיוחדות ושותפויות מורכבות המנהלות תוכניות ופרויקטים משותפים. 

במסגרת התמחות זו אנו מסוגלים לאפיין בצורה מדויקת את הפרופילים הנדרשים הן כדמות המשתתף והן כדמות הבוגר ולבנות בהתאמה אליה תהליך מיון נכון, יעיל ומדיד המשלב בתוכו את השותפים השונים בהתאם לצורך.

מודלים אלו נבנים כמובן גם לפרויקטים שונים בתוך עמותות וכוללים במידת הצורך הכשרה של הצוותים בתפעול מודלים אלו.

mailto:office@mitam-hr.orgהמגזר החברתי נשען על תוכניות ופרויקטים בעלי פן ייחודי/יזמי/חדשני/מגוון וכיוצ”ב. תוכניות ופרויקטים אלו יכולים להיות ארוכי טווח או קצרי מועד ומיועדות לקהל היעד בחיתוך נושאי או לפי כישורים ויכולות (ישנן תוכניות מנהיגות, תוכניות מצויינות, תוכניות הכשרה, תוכניות לווי ותמיכה וכיוצ”ב).המשותף לכל התוכניות והפרויקטים האלו  הוא שהמטרה בסופה של כל תוכנית היא להגיע למירב הפוטנציאל הגלום בתוכנית ולאפשר למשתתף ליישם את הכלים והמיומנויות שרכש.
לאור כך, נדרשות העמותות גם למיין ולבחור את המשתתפים לתוכניות, כלומר – לבחור מקהל היעד את המשתתפים המתאימים ביותר לתוכנית המסוימת שאותה ינהלו ולא לקבל את כל מי שמגיש ורוצה להתקבל. המשוואה של הבחירה מאתגרת במיוחד שכן המרכיב הקריטי ביותר בבחירת המשתתף המתאים לתוכנית היא ניבוי הצלחתו ויישום הנלמד בתוכנית בצורה שבמקרים רבים יכולה לשנות את חייו וההשקעה בכל משתתף הינה גבוהה במיוחד.
היכולת לנבא ולהעריך את ההצלחה בתוכנית הינה מטבע הדברים מורכבת ודורשת חשיבה מעמיקה ובנייה של תהליך מיון משתתפים מסודר, נכון והכי חשוב שמותאם לקהל היעד ולתוכנית הספציפית.
קהל היעד של תוכנית מנהיגות שונה מטבע הדברים מתוכנית לווי משפחות, גם אם מדובר באותם אנשים, ולכן התאמה מדויקת היא קריטית להצלחת התוכנית.

מתאם עוסקת זה שנים רבות בבניית מודלים של גיוס ומיון משתתפים לתוכניות חברתיות, בהכשרת הצוותים בארגון ובלווי שוטף בתוכניות אלו.

לפרטים נוספים אודות בניה, לווי וייעוץ במודלים לגיוס ומיון בתוכניות מיוחדות ניתן ללחוץ כאן או למייל office@mitam-hr.org

Refund reason

Refund reason

Refund reason
Withdrawals

If you have not entered your payout information click here!

אם אתה רוצה להיות מעודכן במשרות כל הזמן הצטרף לקבוצת הווטסאפ השקטה שלנו